Tillbaka!

Då var man tillbaka här på blogg.se, ska försöka uppdatera så ofta jag kan. =)

Idag har man sovit rätt länge som vanligt, rätt skönt få sova länge. Fast jag brukar faktiskt gå upp runt 8.00 på morgonen, det är skönt för då hinner man göra massa saker. Plus enda tiden jag har för mig själv, eftersom brorsan jobbar då =). Iallfall idag har man suttit vid msn som vanligt hehe, har grejat med en ny låt som kommer bli rätt fet ;) , sen har man lagat Chili con carne och baguetter till det. mkt annat har man inte gjort bara slappat å tagit det lugnt.

Kommentarer
Postat av: jennytuvesson

tack så jätte mycket :)

2009-09-16 @ 23:22:21
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0